wtorek, 19 marca 2024

Sweterek z moheru ze wzorem liści

    Sweterek z moheru jest lekki jak puch, a do tego włóczka przyjemnie oddaje swoje ciepło. Mięsisty wzór listkowy dodaje mu objętości. Wzór jest bardzo wdzięczny i łatwy do wykonania. Tym samym wzorem wykonałam dwa szale. Jeden prezentowałam w tych poście z opisem wzoru a drugi można zobaczyć tutaj.

   Sweterek robiłam na drutach nr 5,5. Wszystkie części zrobiłam na prosto, tzn. bez podkroju szyi i pach. Wzór liści ładnie układa się po zakończeniu oczek i nie chciałam niszczyć tego efektu dodatkowym zakończeniem. 

Zdjęcie wiernie oddaje ten piękny różowy kolor włóczki.



Wzór jest dosyć plastyczny, dopasowuje się do sylwetki.

   I tak tym różowym ażurem przełamałam ostatnie udziergi w odcieniach niebieskości :)).

8 komentarzy:

  1. Śliczny, bardzo kobiecy i z koloru i ze wzoru sweterek :0)
    Pozdrawiam serdecznie :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać takie komentarze :))). Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  2. Przecudny sweterek !
    Jestem w nim zakochana 🙂🙂🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jeszcze komuś, oprócz mnie podoba się mój sweterek. Pozdrawiam serdecznie :)).

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, ze mój blog podoba się. Pozdrawiam serdecznie :)).

      Usuń
  4. Dziękujemy za pouczający i dobrze przygotowany post. To zrobiło różnicę! Zapraszamy do zapoznania się z recenzjami gry Aviator na naszym blogu.

    OdpowiedzUsuń