niedziela, 12 maja 2024

Sweterek w zygzakowy ażur

      Zielony to mój ulubiony kolor. Wszystko, co zielone zawsze przyciągnie mój wzrok. Sweterek zrobiłam prostym zygzakowym ażurem na drutach nr 3,5. Do ściągaczy użyłam drutów nr 3. Dekolt zostawiłam bez wykończenia, ponieważ zrobiłam go na prosto, bez modelowania podkroju szyi, więc fajnie zwija się w rulonik.

     Sweterek wydziergałam na prosto, z samych prostokątów, które zszyłam bez wyrabiania linii pach i szyi, jak już wspominałam wyżej. Wzór jest bardzo prosty i wdzięcznie się przerabiał. Użyłam włóczki jeans i jestem bardzo mile zaskoczona jej miękkością oraz wydajnością. Na całość poszło 40 dag włóczki. 

       Wzór mi się bardzo spodobał i pewnie użyję go jeszcze w jakimś projekcie. Ale na razie druty odstawiam. Czas na szydełko :))) i inne formy rękodzieła. Ostatnio zainteresowałam się tkactwem i robieniem makatek.


Sweterek na manekinie 

I w wersji wieszakowej


Moja pierwsza niedoskonała mała makatka.


Zrobiłam ją na tym maleńkim krośnie. Tkanie to świetny sposób na zagospodarowanie resztek różnego rodzaju nitek i niteczek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz