piątek, 11 stycznia 2019

Prosta chusta na szydełku

  Zrobiłam kolejną chustę prostym szydełkowym wzorem. Zużyłam jeden motek, ok. 500 metrów nitki. Włóczka to chiński akryl, który w trakcie pracy nie za bardzo mi się podobał, ale po upraniu fajnie zmiękł i zrobił się bardziej szlachetniejszy, ba nawet czasami wygląda jak prawdziwa wełna. I to jest na duży plus dla tej włóczki. Minusem są drobne kłaczki, które uwalniają się w trakcie roboty i tendencje do plątania i zbijania się. Chusta jest bardzo ciepła, co jak na akryl bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło.
  Kolory włóczki nie przechodzą tak płynnie jeden w drugi, jak u innych producentów, ale ma to też swój urok. Chustę zrobiłam bardzo szybko, bo użyłam szydełka nr 5, wzór też nie jest skomplikowany, same słupki podwójnie nawijane przeplatane okienkami. Mam jeszcze sporo włóczek nadających się na chusty, więc niewykluczone, że takowe jeszcze powstaną 😉. 
  Na skończenie czeka jeszcze sweterek z bawełny, bawełniane kwadraciki i kwadraciki z akrylu. Stale powtarzam sobie, że muszę najpierw dokończyć to co zaczęłam, ale co zrobić, kiedy w głowie tyle pomysłów? 


Chusta jest średnich rozmiarów, wystarczy, żeby owinąć ją wokół szyi lub zarzucić na ramiona.


Boki chusty  wykończyłam pikotkami.
  Pozdrawiam wszystkich serdecznie, u mnie jest piękna zimowa pogoda, śniegu sporo, a dzisiaj było nawet słoneczko. Akcesoria zimowe są więc jak najbardziej na czasie 😄.

18 komentarzy:

  1. Przepiękna chusta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Z Google+ często wyciekały dane użytkowników. Hakerzy zrobili to ostatnio kilka razy. Poza tym G+ nie było tak bardzo popularne jak Pinterest czy FB. Na Twojego bloga można wchodzić, nie ma obaw. Jedynie nie można jeszcze komentować. Jedyne co trzeba zrobić, to wejść w opcje Ustawienia , na Blogerze. We własnym blogu znajdziesz w Ustawieniach kolejno: posty, komentarze , a na końcu jest opcja Ogólne. Tu trzeba dokonać zmian. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za informację, ale opcji Ogólne nie widzę nigdzie.Chyba, że chodzi o moderowanie komentarzy i weryfikację obrazkową - tam wszystko jest w porządku. Mi chodzi o te utracone komentarze, które miałam na blogu. No, ale mówi się trudno. Pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po zalogowaniu się na bloggera w panelu obsługi bloga znajdź: Ustawienia -> Ustawienia użytkownika -> Ogólne i tam zmień Profil użytkownika na Blogger. Możesz go też tam wyedytować i zmienić treść oraz wygląd swojego profilu wedle uznania. :)

      Usuń
    2. Dziękuję za informację, ale już to zrobiłam, a komentarzy z poprzednich lat dalej nie ma.

      Usuń
  4. Pamiętam, że już u Ciebie byłam, a komentarza nie ma :(
    Tak czy siak. Chusta jest świetna!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano byłaś, byłaś, nie został ani jeden komentarz. To przykre, blog bez dialogu jest pusty. Dlatego sama odłączyłam Google+, nie ma co czekać na to co nieuniknione. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta i ten kolorek 🙂
    Myślę, ze nie chodzi o to, aby wzór był trudny, ważny jest efekt końcowy 👍
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, efekt końcowy jest najważniejszy, pozdrawiam również :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jest cudna i tak pięknie wykonana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję, miło czytać takie pozytywne komentarze :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna chusta, ładne kolorki ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna chusta! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna chusta, a kolory wręcz idealnie dobrane. :) Pięknie szydełkujesz. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń