czwartek, 4 sierpnia 2016

Szydełkowe kwiatki

  Moje wdzianko z koronki irlandzkiej powoli nabiera kształtów. Zdecydowałam, że będzie tylko jeden rodzaj kwiatuszków, ale za to w różnych kolorach. Zastanawiam się tylko nad siateczką, czy dać zwykłą czy bardziej wyszukaną? Muszę jeszcze zrobić sznureczek na obramowanie i mam nadzieję, że reszta pójdzie szybko. 
  Zastanawiam się dlaczego poznikały komentarze pod moimi postami? Nie wspomnę też o plusikach... oraz o tym, że za każdym razem muszę ustawiać ręcznie opcję , żeby system nie uwzględniał moich wyświetleń a i tak uwzględnia ... Nie wiem co się dzieje, ale strasznie mnie to zniechęca do prowadzenia bloga. Tymczasem, póki mam jeszcze cierpliwość przedstawiam kawałek mojego projektu wdzianka, który poprzypinałam szpilkami do styropianu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz