środa, 6 grudnia 2023

Szydełkowy sweterek w kolorze morskim

    Zrobiłam kolejny sweterek który można wpasować w odcienie niebieskości ... chyba lubię ten kolor, bo mam już w szafie kilka w tej barwie. Sweterek jest cieniutki ale bardzo ciepły, bo ma w składzie 49 procent wełny. Trochę mi zeszło na tej robótce, bo zaczęłam ją parę miesięcy temu i jakoś nie mogłam się zmobilizować do zakończenia jej. No, ale jakoś udało się. Chyba ta zimowa aura tak mnie zmobilizowała  😊😉.

    Na sweterek zużyłam ok. 250 g włóczki. Cieniutkiej ale bardzo wydajnej. Długość nitki w motku to aż 800 m. Całość robiłam na szydełku nr 2,5. Wzorek bardzo prosty w wykonaniu i dający fajny efekt wizualny. Robiłam już nim brązową bluzeczkę, którą prezentowałam w tym poście. Rękawy częściowo wymodelowałam, zrobiłam lekki podkrój pod pachą. Dekolt wykończyłam wzorem muszelkowym.

    Sweterek jest cieplutki i bardzo lekki. I przede wszystkim taka cienka dzianina nie pogrubia 😉. 

Sweterek jest w kolorze  morskim z przewagą niebieskiego.

5 komentarzy:

  1. Jest przecudny!
    Zawsze wydawało mi się, że szydełkowe sweterki są strasznie sztywne, a Twój wcale tak nie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też byłam pozytywnie zaskoczona miękkością sweterka. Pewnie to zaleta cieniutkiej włóczki. Pozdrawiam serdecznie :)).

      Usuń
  2. Bardzo piękny sweterek, dla mnie szydełko to czarna magia.Więc tym większy podziw.
    Trafiłam na Pani bloga ,bo poszukuję w sieci wykonawczyni swetra ,za wynagrodzeniem,oczywiście. Czy Pani wykonuje takie zlecenia?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za słowa uznania. Niestety nie wykonuję nic dla innych osób. Wszystko co robię jest wyłącznie na mój własny użytek i najbliższej rodziny. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń