środa, 12 sierpnia 2020

Bluzka z z bawełny

  Bawełnę zakupiłam zupełnie przypadkowo, bo ... wpadła mi w oko. Po prostu spodobał mi się kolor i dorzuciłam do przepastnego worka zapasów kolejne motki. Docelowo miałam zrobić z niej poduszkę lub dywanik, bo nic jest dosyć gruba, ale mój wzrok padł na sukienkę w tym samym kolorze. Dokonałam szybkiej kalkulacji i  zdecydowałam, że zrobię bolerko albo topik na sukienkę, bo letnie dni są ciepłe, ale wieczory bywają chłodne. 
   Tym sposobem powstał big topik. Zwał go jak zwał, mi pasuje. Na sukience też dobrze leży i solo również. Chociaż mój mąż z zatroskaną mina stwierdził, że przecież będzie mi widać biustonosz.  Na bluzkę zużyłam 4 motki bawełny. Ażur zrobiłam szydełkiem nr 5 a resztę na drutach też nr 5. Całość wykończyłam szydełkiem prostym wzorem siatkowym. Podkrój szyi jest robiony na prosto, w kształt łódki. Bawełna jest dosyć gruba, więc bluzka ma taki trochę siermiężny, dosyć luźny fason i dosyć szerokie , prosto wszyte rękawy. 
    Tak gruba bawełna szybko schodziła z szydełka i drutów, przyjemnie się robiło, ale jednak wolę cieńsze włóczki, ich estetyka jest nieporównywalna. 


Przód bluzki. Szydełkowe kwadraty i zwykły ścieg pończoszniczy.


Tył bluzki jest taki sam jak przód. 

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładna I ciekawa. Oby się dobrze nosiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję Basiu, że będzie się dobrze nosiła. Pozdrawiam Cię serdecznie :)).

      Usuń
  2. No cudna jest, akurat wczoraj myślałam o sweterku który kiedyś widziałam z koronkową wstawką zrobioną na szydełku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie stylówki ze wstawka z koronki :)).

      Usuń
  3. Bardzo ładna. I ten przyjemny kolor. Jak będzie trochę widać, to przecież można topik pod spód włożyć i też będzie fajnie.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, a z topikiem w białym lub niebieskim kolorze też fajnie wygląda :)).

      Usuń