czwartek, 19 grudnia 2019

Poduszki w świąteczne wzory

    Poduszkowe gwiazdki tak mnie urzekły, że uszyłam jeszcze dwie do kolekcji. Kształt jest tak wdzięczny, że już obmyślam, z jakich materiałów uszyję następne poduchy. Dla równowagi uszyłam też tradycyjne  poszewki w świąteczne wzory. 

   Gwiazdki uszyte są z najmniejszego szablonu - bazy, który odpowiednio powiększałam do uszycia poduszek w większych rozmiarach, prezentowanych w poprzednim poście. Średnica poduszek wynosi 20 cm, więc nie są to raczej poduchy do tradycyjnego użytkowania, tylko do ozdoby lub do przytulania. Poszewki w choinkowe wzory  uszyłam w tradycyjny sposób, w tradycyjnym kształcie, tak dla równowagi. Z tyłu zapinane są na dwa guziczki pościelowe. Komplet poduszek w świąteczne wzory i kształty wprowadził mnie już w świąteczny nastrój :)).
    
   Życzę wszystkim Gościom mojego bloga wspaniałych i radosnych świąt :)).

     

Gwiazdki uszyte są z zielonej bawełny.


Świąteczne poduchy.

5 komentarzy:

  1. Kurczę fajnie to wygląda 😁pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są cudne:) A i zauważyłam wspaniałą narzutę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, pozdrawiam także :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. nice post. I follow you on gfc #40 , follow back?

    https://styleoflifet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń