sobota, 23 marca 2019

Torba ze sznurka

  Bawełniany sznurek to bardzo wdzięczny materiał do tworzenia przeróżnych rzeczy, począwszy od dywaników, po torby i pufy i wszelkiego rodzaju pojemniki, koszyki, itp. Kiedy zamawiałam swój pierwszy sznurek byłam pełna obaw czy ten materiał spełni moje oczekiwania. Zastanawiałam się czy zamówiona ilość sznurka wystarczy na mój projekt. Szybko okazało się, że moje obawy były na wyrost, a sznurek to bardzo wdzięczne i ciekawe tworzywo do rękodzielniczych pomysłów.
  Torbę zrobiłam ze sznurka w kolorze starego złota, szydełkiem nr 10. Całość robiłam półsłupkami. Torba jest lekka i sztywna. Jedynym problemem jest brak zapięcia, ale w planie mam wykonanie podszewki z opcją wiązania na górze. Przynajmniej ja takich otwartych koszyków i toreb nie lubię, bo zawsze to okazja dla kieszonkowca. Zużyłam 2 motki sznurka, każdy po 100 metrów, więc razem  wyszło 200 metrów. 
  Mam jeszcze 3 motki cieńszego sznurka w trochę jaśniejszym odcieniu, docelowo miał powstać dywanik do łazienki, ale teraz zastanawiam się nad kolejną torbą. Sznurek oczarował mnie i na pewno do niego jeszcze powrócę. Wspaniałą zaletą wyrobów ze sznurka jest to, że bardzo szybko powstają. Ja swoją torbę zrobiłam w jedno popołudnie. 


Kolor torby zależy od padającego światła.


Dzięki złotej nitce torba wspaniale mieni się pod wpływem światła.

Sznurek kupiłam w pasmanterii MILA , oprócz zamówienia dostałam niespodziankę - gratis 2 motki sznurka w ciekawych kolorach.

  

16 komentarzy:

  1. Torba praktyczna, na czasie :) znaczy się i modna i ładna ;)
    Zamiast podszewki, możesz używać dużej kosmetyczki na suwak ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    Widzę, że tzw "modernizacje googlowe" wyczyściły Ci wszystkie komentarze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł, ale musiałaby to być olbrzymia kosmetyczka. Niestety, nie mam żadnych starszych komentarzy :(((, to chyba nie jest w porządku ...

      Usuń
  2. Fajna torba na plażę:) Jeszcze ze sznurka nie robiłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz robiłam ze sznurka, nie licząc tego, kiedy pocięłam koszulki i zrobiłam koszyczek oraz dywanik. Torba ma być w założeniu do chodzenia na co dzień, nie tylko na plażę :)).

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba Twoja sznurkowa torba! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaskoczyłaś tym sznurkiem. Bardzo wdzięcznie prezentuje się koszyczek. To super nitka i pięknie wygląda w robótce. Masz rację, wszyta podszewka zagwarantuje prywatność. I ten gratis.... Dwa motki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna torba, tak wdzięcznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała torba!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba. Wiesz, że jeszcze nigdy nie pracowałam ze sznurkiem. Chyba czas to zmienić :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też pierwszy raz robiłam ze sznurka, nie licząc koszyczków, które zrobiłam ze starych koszulek. Pozdrawiam serdecznie :)).

      Usuń