sobota, 9 marca 2019

Stary haft

  Jakiś czas temu robiłam porządki w swoich skarbach włóczkowych i materiałowych i natrafiłam na stary haft, który zrobiłam z 20 lat temu, kiedy moje dzieci były jeszcze małe. Nie wiem co autor miał na myśli skwapliwie wyszywając te krzyżyki. Może miała z tego powstać jakaś poduszka, albo worek? Nie pamiętam już. W każdym bądź razie żal mi wyrzucać tych myszek, czuję do nich sentyment, ale z drugiej strony nie mam pojęcia co z  nimi zrobić. Zastanawiałam się nad wkomponowaniem haftu  w poduszkę. Z drugiej strony kanwa jest już mocno postrzępiona, a hafty za blisko brzegu. Może uszyję z tego jakiś worek na przydasie? Mam nadzieję, że nie będę nad tym rozmyślała kolejne 20 lat ;)).


Myszka Miki na sportowo :))).

18 komentarzy:

  1. Ja bym to podkleila flizelina, narysowala kontury i pojedynczo aplikowala (gesto) na kolorowe kwadraty. A potem uszyla duza torbe na plaze, do ogrodu, na przydasie, lub co tam w sercu gra.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu za pomysł, nie pomyślałam o flizelinie. Torba na przydasie bardzo mi się podoba :)).

      Usuń
  2. Worek na suszone grzyby:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Worek na suszone grzyby też rozważałam, tylko, że ja ... nie zbieram i nie susze grzybów. No, ale orzeszki już tak :)).

      Usuń
  3. Z szyciem to ja jak dwa bieguny, ale myślę, ze podusia z takimi wesołymi myszkami byłaby super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze brak mi weny twórczej, na razie robótkę uprałam, bo zakurzona nieco tak długim oczekiwaniem ;))). Jak wyschnie i uprasuję ją, to może wpadnie jakiś pomysł. Pozdrawiam Cię Bogusiu również :)).

      Usuń
  4. A ja oprawiłabym kanwę w ramę :)
    Skoro nie wiadomo do czego miała służyć, to znaczy, że należy podziwiać, bo śliczna :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też przeszła mi taka myśl, żeby oprawić i ... czekać na wnuki ;)). Pozdrawiam również :)).

      Usuń
  5. Śliczne hafciki!!! Ja również bym pomyślała o jakieś podusi.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i masz babo placek! Każdy pomysł fajny a ja nie mogę się dalej zdecydować :)))).

      Usuń
  6. A ja - jeszcze przed podklejeniem fizeliną i uszyciem czegoś - okonturowałabym te myszki wtedy będą wyraźniejsze:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jak to dobrze kiedy ktoś zerknie fachowym okiem i podpowie co nieco. Nie pomyślałam nawet o konturach, a faktycznie myszki byłyby wyraźniejsze. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale trafiłaś! Dokładnie taką samą mam rozterkę. Tyle, że te , Twoje , hafciki są piękne! Przypominają mi pewne gumy do żucia....
    Gdybym miała takie hafciki, rozważyłabym oprawienie ich w ramkę. Czasem bywają takie w sprzedaży. Jedna duża rama, a wewnątrz jest podzielona na mniejsze rameczki. To przecież Twoja pamiątka. Super !
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry pomysł, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie ładne myszki przeleżały tyle lat... W tamtych czasach to niejedno dziecko byłoby szczęśliwe posiadając taki obrazek :))
    Ja wybrałabym ramkę.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że odnalazłaś te myszki bo są bardzo sympatyczne i szkoda ich wyrzucać :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń