niedziela, 30 września 2018

Chusta zielona

   Niedawno pokazywałam na blogu pozaczynane prace, i jak to zwykle bywa u rękodzielniczek, wszystkie prace stoją w miejscu, bo zabrałam się za robienie chusty. No niestety, kiedy przyszła zamówiona bawełna na kwadraty babuni a z nią wspaniałe moteczki delikatnej i cieniutkiej włóczki , to po prostu nie mogłam się oprzeć. Zaczęłam z niej robić i robić, aż powstała ażurowa chusta. Wzór zaczerpnęłam z tego bloga, na którym jest pięknie rozpisane w formie graficznej co i jak robić. Na chustę zużyłam ponad 1200 metrów włóczki, użyłam szydełka nr 3,5. Dzianinka jest bardzo delikatna i mięciutka. Pomimo ażurów jest bardzo ciepła, bo ma w składzie sporo wełenki.


Ciekawy kształt chusty pozwala na dobre otulenie się nią podczas chłodów.


Ażurek pięknie się prezentuje, a dodatek wełny sprawia, że chusta jest cieplutka.


Ciekawy kształt chusty widać na tym zdjęciu. Taki kształt wynika z dodawania oczek na końcu  i początku robótki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz