środa, 14 lutego 2018

Podkładka

   Podkładkę uszyłam z jednolitego kawałka materiału. W założeniu ma to być przykrycie blatu zmywarki a zarazem ociekacz na podręczne naczynia. Wymiary podkładki to 60 x 45 cm, czyli w sam raz na miarę dla małej zmywarki. Początkowo, kiedy zamawiałam materiały w sklepie internetowym, motyw owoców nie wpadł mi tak bardzo w oko. Po rozpakowaniu paczki żałowałam, że zamówiłam go tak mało, bo wzorek jest bardzo ładny, wygląda dużo korzystniej w naturze, niż na zdjęciu w sklepie. Całość przepikowałam w esy floresy na kształt fali. Zamówiłam sobie zestaw stopek i powolutku uczę się pikować różne wzory. Jednak odpowiednie stopki bardzo ułatwiają szycie na maszynie, żałuję, że nie kupiłam sobie ich wcześniej. Nie namęczyłabym się tak przy szyciu patchworków.


Podkładkę obszyłam pomarańczowa lamówką . Z lenistwa nie rozprasowałam materiału i widać te linie załamania na materiale, ale po pierwszym praniu wszystko się wyrówna ;)))). Po co utrudniać sobie życie ?


Podkładka jest dwustronna, na drugiej stronie wygląda identycznie. Środek wypełniłam pianką średniej grubości.


Taką dzisiaj zrobiłam karteczkę metodą iris folding . Bardzo łatwa i przyjemna dla oka technika papieroplastyczna. Życzę Wszystkim odwiedzającym mojego bloga udanych Walentynek :)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz