piątek, 7 lipca 2017

Szydełkowa spódnica

  Spódnica szydełkowa zrobiona jest z białej bawełny z domieszką akrylu, szydełkiem nr 2.5. Bawełna dzięki dodatkowi akrylu jest miękka, trzyma fason i ładnie się układa. Robiłam ją ok. 1 tygodnia głównie wieczorami. Wzór jest bardzo prosty i z przyjemnością dziergałam nim swoją spódnicę. Ażurowe sploty mają jednak taką właściwość, że są dosyć prześwitujące. W związku z tym musiałam  uszyć do spódniczki podszewkę. Podszewka jest na cieniutkiej gumce, skrojona z prostokąta i zszyta. Taka trochę łatwizna i zapobiegliwość z mojej strony, bo podszewka może posłużyć mi też do innych spódniczek. Spódniczkę wykończyłam w pasie słupkami, w których rozmieściłam regularnie dziurki do przewleczenia sznurka. Stwierdziłam, że dwie gumki to byłoby już za dużo, zresztą sznurek może też być elementem ozdobnym.. A tu jest moja inspiracja . 


Poniżej wersja bez podszewki.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz