sobota, 12 grudnia 2015

Stroik z szyszek i czapka ślimaczek

   Stroik z szyszek musiałam zrobić w ramach pewnego zawodowego przedsięwzięcia. Szczerze mówiąc jest to mój pierwszy stroik,  nie licząc gałązek świerkowych wsadzonych do wody i ozdobionych bombkami. Miałam do dyspozycji sporo szyszek, więc zdecydowałam, że będzie to stroik szyszkowy. Jako podkładki użyłam tektury, z której wycięłam koło, na środku przykleiłam klejem na gorąco korek od butelki - posłużył jako podstawka na świeczkę. Całość spryskałam złotą farbą. Potem poprzyklejałam szyszki, kwiaty i orzeszki. W sumie roboty może na pół godziny, a efekt chyba niezły.



Poniżej kolejna ślimaczkowa czapka, będzie do kompletu z rękawiczkami i kominem, które prezentowałam w ubiegłorocznych postach.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz