czwartek, 6 sierpnia 2015

Różany zapach

  Naturalny różany zapach jest bardzo prosty do zrobienia we własnym zakresie. Wystarczy słoiczek o ładnym kształcie, płatki róż i sól, i jeszcze jakaś inwencja twórcza w zakresie przyozdobienia wieczka od słoika. Najlepsze do tego celu są róże o silnym aromacie, chociaż te mniej pachnące też oddadzą swój zapach, który będzie po prostu mniej intensywny, dodatkowo zapach można wzmocnić skórką z limonki lub z cytryny albo pomarańczową. Ja jeden słoiczek zrobiłam z samych płatków różanych, a drugi z dodatkiem limonki. Wieczka zamaskowałam wytworami szydełkowymi.





Czapeczki na pokrywki słoików zrobiłam na szydełku z kordonka, czerwoną zwykłymi słupkami, a ta z różą, siateczką z 5 oczek łańcuszka i ozdobioną słupkami z pikotkiem na środku. Sznureczek zrobiłam ze słupków, które na końcu pofalowałam przerabiając w jednym oczku 10 oczek słupków (5 razy). Całość lekko nakrochmaliłam jakimś gotowym preparatem.


   Powiem szczerze, że efekt wart zachodu, bo zapach jest wspaniały :)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz