wtorek, 9 września 2014

Sweter na jesienne chłody

   Sweter na jesienne chłody powstał z tej przepięknej kolorowej włóczki, którą prezentowałam w poprzednich postach. Miałam mnóstwo planów co do formy sweterka, zastanawiałam się tylko nad wzorem. Ostatecznie zadecydowałam, że tak kolorowa włóczka najlepiej wygląda, kiedy jest robiona prostym wzorem . Fason też klasyczny, ot zwykły prosty sweter na chłodniejsze dni. Ściągacze i dekolt robiłam ściegiem francuskim, reszta ściegiem gładkim prawym lub jak kto woli dżersejem. Sweterek już bardzo mi przypadł do gustu, jedyny mankament jak dla mnie to to, że włóczka w swoim składzie ma 100% akrylu. Zawsze choćby najmniejsza domieszka wełny lepiej grzeje, niż akryl. Całość, łącznie ze ściągaczami i dekoltem robiłam na drutach nr 5, tylko w okolicach talii parę centymetrów przerobiłam drutami nr 4 i 4,5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz