środa, 18 czerwca 2014

Spódnica poszerzana dołem

  Dzisiaj będzie spódnica, ostatnio wzięło mnie coś na szycie, pokupowałam trochę materiałów i jak zwykle brak czasu albo zmęczenie odbiera chęci do szycia. Początkowo miałam uszyć z tego materiału bluzkę ale ostatecznie zdecydowałam się na spódnicę. To miała być prosta spódnica dopasowana w biodrach i poszerzana dołem. Wykrój wzięłam z gazetki  "Moda na szycie". Jak zwykle zrobiłam za duży rozmiar, bo pododawałam do wykroju centymetry w obawie, że będzie za mały. I w sumie wyszła mi spódnica nieco za szeroka ale za to fajna do latania na co dzień. Wypróbowałam ją już podczas upałów i jestem z niej bardzo zadowolona. W pasie wszyłam gumkę i dodałam szlufki oraz pasek dla ozdoby. Spódnicę uszyłam w jeden wieczór, w modelu z gazety, po bokach miało być rozcięcie, ja zrobiłam bez, bo jak zwykle chciałam mieć natychmiastowy efekt. Teraz żałuję, bo z tymi rozcięciami wyglądałaby chyba lepiej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz