sobota, 8 grudnia 2018

Poduszka robiona na grubych drutach.

   Poduszkę wydziergałam z grubego akrylu, drutami nr 15. Spodobał mi się kolor włóczki, taki trochę brudny niebieski,  jakby petrol. Z początku chciałam wydziergać z niej coś za pomocą rąk, bez użycia drutów, ale robótka nie podobała mi się. Może z wełny efekt jest ładniejszy, ale tego nie wiem, bo nie próbowałam i próbować już raczej nie będę. Po wielu próbach stwierdziłam, że najładniejsza była próbka zrobiona na drutach. 
   Musiałam zakupić sobie grube druty i zaczęłam dziergać, i szybko okazało się, że 3 prawie 300 gramowe motki nie na wiele wystarczą. No, ale na małą poduszkę wystarczyło :). Poduszka wyszła całkiem zgrabna. Wypełnienie to gotowa poducha kupiona w sklepie. Zapięcie zrobiłam na zamek. 
    Jestem zadowolona z efektu końcowego, ale ta grubość włóczki zdecydowanie mi nie odpowiada, więc jak wcześniej napisałam, raczej szybko nie zdecyduję na dzierganie taką grubą włóczką.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz