sobota, 2 czerwca 2018

Rozpinany sweter ze wzorami warkoczowymi

   Sweterek zrobiłam według własnego projektu, pięknym warkoczowym wzorem z motywem rombów. Tył sweterka to powtórzenie trzech motywów wzoru. W przodach dodałam po jednym zwykłym najprostszym warkoczu. Rękawy zrobiłam prostym wzorem, same oczka lewe i równomiernie rozmieściłam trzy pasy warkocza z dwóch oczek.  
   Na sweterek zużyłam 40 dag  włoczki czterdziestki. Całość dziergałam drutami nr 3,5. Dzięki sporej zawartości wełny dzianinka jest bardzo ciepła. Tak ..... wiem, że jest teraz prawie środek lata, bo temperatury są sródziemnomorskie, ale cóż zrobić. Robótkę zaczęłam dawno a skończyłam dopiero teraz. Mam nadzieję, że sweterek przyda się dopiero za parę miesięcy.  
   Wzór jest bardzo ładny i efektowny, ale kosztował mnie wiele prucia, bo rozpraszałam się i stale miałam jakieś pomyłki. Na szczęście dotrwałam do końca i ukończyłam pracę. I chyba na razie odpocznę od drutów, bo zatęskniłam znów za szydełkiem. Chciałabym też popracować trochę z papierową wikliną, haftem i frywolitką. Kupiłam sobie czółenko do frywolitki i nie mam czasu nauczyć się tej techniki. Mam nadzieję, że to nie będzie dla mnie czarna magia ;)).


Sweterek jest w kolorze grafitowym. Przód zapinany na 7 guzików. Plisy dziergane razem z przodami.


Tył sweterka - powtórzenie trzech motywów wzoru. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz