niedziela, 11 października 2015

Woreczki do ćwiczeń

   Wypróbowałam dzisiaj overloka zakupionego w Lidlu. W sumie jestem zadowolona z zakupu, w końcu będę miała pięknie obrzucone brzegi, szczególnie w dzianinach. Dla niewtajemniczonych - overlok to taka maszyna do szycia, która przede wszystkim wspaniale obrzuca brzegi materiałów oraz obcina wszelkie nierówności. Przydaje się szczególnie przy szyciu dzianin.Uszyłam na swoim overloku woreczki do ćwiczeń. Woreczki powstały ze starej podkoszulki, którą moja córcia chciała wyrzucić, ale ja zapobiegliwie schowałam ten skarb i dzisiaj wykorzystałam. Materiał złożyłam podwójnie, po to, żeby woreczki były mocniejsze, obrzuciłam je i jednocześnie zszyłam z trzech stron, a potem zaszyłam ręcznie zostawiając małą dziurkę na wsypanie wkładu. Jako wkładu użyłam ryżu, który wsypałam za pomocą lejka. Potem zaszyłam dziurkę na okrętkę. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz