piątek, 29 czerwca 2018

Bluzka z dzianiny z krótkim rękawem

  Dzisiaj zaprezentuję kolejną bluzkę z dzianiny. Wzór tych kwiatów i energia kolorów tak mi się spodobały, że tradycyjnie nie mogłam przejść obojętnie koło tej beli materiału ;))). I co najważniejsze materiał nie leżakował, zabrałam się za szycie od razu. Tym razem poszłam na łatwiznę, nie bawiłam się w żadne robienie wykrojów, tylko odrysowałam formę od starej ulubionej bluzki. Oczywiście takie branie miary jet niedokładne i trzeba potem wszystko ładnie wyrównać. Bluzkę z przedłużanymi rękawami szyje się ekspresowo, bo jest mało szwów i kombinowania. 


Technika wykończenia bluzki taka sama, overlock a potem podwinięcie na raz i przeszycie najmniejszym zygzakiem. Materiał jest fantastyczny, mięciutki i fajnie chłodzi ciało. Tkanina będzie układała się dobrze przy szyi , jeśli podczas robienia wykroju ubierzemy ok 1 cm przy dekolcie, co wygląda w ten sposób, że zaginamy formę na kształt zaszewki do linii talii, a potem o tę część zmniejszamy w tym miejscu przód. Manekin jest bardzo małego rozmiaru, więc bluzka jest trochę upięta z tyłu, żeby miała jakiś wygląd :)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz