sobota, 6 maja 2017

Żakiet w stylu chanel

  Żakiet w stylu chanel zamarzył mi się zimą, właśnie  w takim czarno-szaro-białym melanżu. W pierwotnym zamyśle miał to być żakiet zrobiony na szydełku półsłupkami, bo zależało mi na sztywności, którą dają półsłupki. Ostatecznie zdecydowałam się na druty, bo miałam obawy czy wystarczy mi melanżowej włóczki. Zużyłam ok 45 dag włóczki w tym 1 motek i trochę włóczki w czarnym kolorze. Całość robiłam na drutach nr 4, ściegiem ryżowym podwójnym, ściągacze robiłam ściegiem francuskim. Dzianinowy żakiet bardzo mi się podoba, chociaż czerń nie jest zdecydowanie moim ulubionym kolorem. Jest też bardzo ciepły, zimą można go nosić pod spód płaszcza czy kurtki a wiosna czy latem jako okrycie wierzchnie. Włoczka Super Soft 45% wełna 55% akryl bardzo przyjemna w robieniu, po upraniu zrobiła się mięciutka.



Poniżej zdjęcia wiosny w moim ogródeczku. Nie wiem jak u Was, ale ja muszę polować na dni bez deszczu i ze słońcem.


Piękne, różowe kwiaty jabłoni.


Kwiat jabłoni.

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz