niedziela, 5 sierpnia 2018

Dywanik z resztek bawełny

  Udało mi się skończyć dywanik z resztek bawełny. Ufff, a już myślałam, że nie dam rady, ponieważ robienie tych różyczek strasznie mi się dłużyło, w dodatku nie miałam jasnej koncepcji jaki chciałabym uzyskać efekt, i w jaki sposób te różyczki ze sobą połączyć. Ostatecznie wykombinowałam, że zrobię bawełniany podkład na szydełku i doszyję różyczki. Zależało mi na tym, żeby całość była z czystej bawełny, bo dywanik będzie służył w łazience przy prysznicu. Bawełna doskonale chłonie wodę, więc myślę, że doskonale się sprawdzi w łazienkowej rzeczywistości.


Dywanik ma około 50 cm. Wzór zaczerpnięty z Internetu.


Zaczęłam też dziergać kwadraty szydełkowe, wzór róży i stokrotek według projektu z książki Melody Griffiths Narzuty, serwety, szale na szydełku. Na razie nie wiem jakie będzie przeznaczenie tego projektu, ale wiem jedno ... z takiej kolorowej bawełny cudownie się dzierga. Jak zacznę, to nie mogę skończyć ;)).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz