środa, 17 stycznia 2018

Sweter w warkocze

  Kolejny sweterek ze wzorem warkocza. Taki sam jak poprzedni, tylko w innym kolorze i zrobiony z innej włóczki. Zielony przerabiałam na drutach nr 3,5 starą poczciwą czterdziestką. Z tej racji, że włóczka nieco cieńsza, zrobiłam o jeden raport warkocza więcej. Plisy przerabiałam ściegiem ściągaczowym, a guziki dałam na całej długości zapięcia. Sweterek jest bardzo cieplutki, wiem to, bo wypróbowałam go już. Włóczka tak mi podpasowała, że zakupiłam już następną w kolorze antracytowym.

                    

 Przód sweterka i odcień zielonego najbardziej odpowiadający oryginalnemu. Nie wiem jak to jest z tym zielonym, ale bardzo trudno uchwycić odpowiedni odcień. Być może wszystko zależy od umiejętności fotografa, więc jeszcze długa droga przede mną ;)))).


 Na drugim zdjęciu odcień nieco zakłamany. Widać za to lepiej strukturę wzoru.


Tył sweterka taki sam jak przód, cały w warkoczach. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz