poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Spódnica na letnie dni

  Od jakiegoś czasu mam przeogromną ochotę na szycie, w zakamarkach szaf i szafeczek mam mnóstwo starych i nowo kupionych materiałów, które czekają na swoje pięć minut. Niestety, z szyciem u mnie jest tak, że muszę dostać tzw. natchnienia i chęci rozkładania całego majdanu w takim miejscu, gdzie nikomu z domowników nie będzie to przeszkadzało. Ostatnio mobilizuje mnie jeszcze niedomykająca się szafa, w która poupychałam wszystkie przydasie robótkowe i nowe materiały. dzisiaj najprostsza z możliwych spódnica. szyta z dwóch kawałków materiału.
  Spódnica szyta jest z ciekawego, cieniowanego materiału, który dołem jest maszynowo haftowany. Materiał ciekawy i miał jeszcze ciekawszą cenę, aż całe 6 zł za metr. Spódnicę uszyłam z dwóch kawałków materiału, przy czym pierwszy z wszytą gumką jest węższy od drugiego o 10 cm, co daje efekt lekkiego przymarszczenia. Poszewkę zrobiłam z tego samego materiału, dołem dosztukowałam go, a co, jak oszczędnie, to do końca! Spódniczka jest luźna, w sam raz na upalne lato. 


A tu rzut na moją oszczędną podszewkę ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz