niedziela, 29 marca 2015

Kurka robiona na szydełku

  Dzisiaj znów mała forma szydełkowa - szydełkowa kurka. Zrobiłam ją w jeden wieczór z akrylowej włóczki, szydełkiem nr 3,5. Zainspirowałam się wzorem znalezionym w sieci. Resztę zrobiłam po swojemu, całość wypełniłam watą. Kurka powstała z dwóch kwadratów, które trzeba ze sobą zszyć normalnie z trzech boków, a czwarty bok zszywamy jakby w poprzek, w ten sposób wychodzi trójkąt. Reszta jest równie prosta, trzeba zrobić grzebień z trzech słupków w jednym oczku 3 razy , dziób z trzech oczek łańcuszka i znów oczko łańcuszka, słupek i oczko łańcuszka na dolny grzebień oraz ogon z oczek łańcuszka - ja zrobiłam 8, 10 i 8 oczek łańcuszka. Skrzydła to już dowolna improwizacja, ja zrobiłam łańcuszek z 5 oczek, a w nim odpowiednio 8, 7 i 6 oczek łańcuszka w różnych kolorach, które obrobiłam półsłupkami, a potem doszyłam do całości.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz