piątek, 23 stycznia 2015

Kamizelka - free form

  Ukończyłam prezentowane wcześniej moje free formy i powiem nieskromnie, że jestem z mojego dzieła bardzo zadowolona. Jest dokładnie takie jak zaplanowałam: w miarę kolorowe, ciepłe, rozszerzające ku dołowi i cudaczne, czyli inne, niż większość kamizelek. Takie trochę skrzacie wdzianko. Mój resztkowiec powstał z różnych włóczek moherowych, wełenek i odrobiny akrylu. Wzory początkowo szukałam w internecie, ale potem robiłam elementy według własnej wyobraźni. Miałam przy tym mnóstwo relaksu i wspaniałej zabawy. Elementy łączyłam szydełkiem za pomocą wzoru siateczkowego, słupków i półsłupków oraz oczek ścisłych. Całość robiłam szydełkiem nr 3,5, bez względu na grubość włóczki. Elementy, jak już wspomniałam, robiłam z różnych rodzajów włóczek i łączyłam je włóczką czterdziestką - wyszło mi chyba niecały motek. Z przodu zrobiłam wiązanie ze sznureczka makramowego.


Przód


                                                                           Tył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz